Arc - és testfiatalítás mesterfokon

+36 20 942 7217, +36 1 413 0295angelsgardenszalon@gmail.com

Lapos has titka

Lapos has titka

Reggel még lapos hassal ébredsz, de amint iszol, eszel valamit már visszatér a „telt has” érzés.

Úgy érzed, mintha belül a gyomroddal, beleiddel lenne valami probléma, pedig az anyagcseréd jól működik, puffadtnak látod a hasad, de nem érzel puffadást.

Ennek oka lehet a gyenge hasizomzat. A hasizomzat hálószerűen fogja össze a hasfalat, a gyenge hasizomzat általában a két hosszanti hasizom eltávolodásának az eredménye. Ennek kialakulása lehet az erős túlsúly utáni fogyás, vagy a szülés után kinyúlt hasizomzat illetve a nem megfelelő hasi edzés (például túlzott súlyokkal való edzés).

A szerveidet a hasizom fogja meg és tartja normál helyzetben, viszont ha ezek a hasizmok el vannak gyengülve el vannak távolodva egymástól, akkor nem működik a támasztó funkciójuk. Ennek következtében a gátizmokra és a gerinc melletti izmokra terhelődik a támasztó, tartó funkció. Ami fájdalmakhoz vezethet.

Nagyon sokan küzdenek ezzel a hasizom problémával, de van megoldás még az izomzat szétválása után évekkel később is. Megfelelő izomedzés segítségével megerősíthető a hasfal és ezáltal az izmok közötti rés minimálisra csökkenthető, így újra tökéletesen elláthatja funkcióját.

Kidolgoztam egy sikeres programot aminek segítségével helyrehozhatod a hasizomzatod és megszüntetheted a problémát.

Az edzések során nagyon fontos, hogy a hosszanti hasizmok befele húzásával, összehúzásával foglalkozzunk és ne a már szétvált állapotot erősítsük. Ehhez léteznek különböző otthon végezhető gyakorlatok amiket személyre szólóan betanítok.

Azért, hogy az elején ne erőltesd meg magad, vagy mert még önerőből nem is tudsz gyakorlatokat végezni szintén van megoldásom a Venus New Life passzív izomedzés.

A Venus New Life passzív izomedzés egy 50 perces kezelés, melynek során több mint 300 felülésnek megfelelő gyakorlatot végzel el megerőltetés és hiba nélkül. A kezelés során a mélyen fekvő izmok kereszt irányú mozgásával stimuláljuk és erősítjük az izmaid.

Ez eredményezi azt, hogy a hosszanti szétvált hasizmaid összébb húzódásra „kényszerülnek”.

A passzív izomedzés által az izmok közötti rés minimálisra csökkenthető így újra tökéletesen funkcionálhat.

Íme néhány előny ami abból származik, ha rendezed ezt a „problémát”.

– megóv, hogy ne háruljon többlet feladat hátizmokra, a gerinc melletti izmokra és a gátizmokra ezáltal csökken a derékfájdalom valamint a sérv kialakulásának esélye is csökken

laposabb has, azaz megszűnik a ”telt has” érzés, mivel szerveidet megtámasztatja és védi a hasfalad.

keskenyebb derék, a hasizom úgy megy körbe a testen, mint egy fűző és hasonló feladatot lát el, csak nem olyan kényelmetlen, mint a ruhaként viselt verzió.

a még szülés előtt álló nőknél is hasznos lehet, az erős hasizom jól jön a szülésnél a kitolási szakaszban, illetve szülés után is gyorsabb a regenerálódás.

Hogy megtudd fenn áll-e ez a „probléma„ vizsgáld meg magad az alábbiak szerint:

Feküdj hanyatt az ágyra, húzd fel lábaidat, térded behajlításával majd, csípődet leszorítva emeld meg a fejed és a nyakad, mintha hasprést csinálnál, vegyél egy mély levegőt. A köldöködnél mélyeszd az ujjad a hasadba ,elfele és lefele 4-5 cm hosszúságban nyomogasd végig a terültet Érezni fogod, hogy mennyire süllyed bele az ujjad a hasadba, ez megmutatja, hogy rendesen összezárnak-e az izmok.

 

hasfal izomzat szétválása

Szeretnél többet megtudni, kérdésed van a hasfal helyreállító programmal kapcsolatban, lépj velem kapcsolatba.

Phone : +36 1 413 0295

Mobile : +36 20 942 7217

Email : angelsgardenszalon@gmail.com

Please specify image url

Pintér Évi

Tanácsadó

Sosem késő, hogy változtass!

Author Info

Pinter Laszlo